Kezdés

2009.06.16. 10:20

Már egy ideje gondolkodtam rajta, hogy csinálni kéne még egy blogot, ahova megírok mindent ami nem Delorean és az eszembe jut. Ez lesz az. A blog neve eredetileg az lett volna, hogy Zenei Aprósütemények, de inkább egy kicsit általánosabb név mellett döntöttem.

Elég sok dologról fog szólni ez a blog, de a főbb irányvonalakat azért most leírom.

- Előbb elmagyarázom ezt a sütis dolgot. Sok zenét hallgatok és sok blogot olvasok és gyakran találkozok olyannal, hogy valaki lehúzza a szerintem jó zenei albumokat, pedig csak más szemszögből kell nézni őket.

Akkor jöttem rá egy példára. Két fajta zene van. Az egyik olyan mint a torta. Finom, koncentrált, aktív ízélményt ad. Ezen kívül van az aprósütemény, amit az ember csak úgy eszeget filmnézéshez vagy csak úgy nassol egész délután. Nem annyira erős élmény, de az ember egész délutánját jobbá teszi.

Na én ezekről a zenei aprósüteményekről szeretnék írni, ha találkozok velük.

- A következő amit ide szeretnék, azok csak olyan gondolatok, amiket nem szeretnék elfelejteni, mert jópofák, de olyan túl sok értelmük nincs. Mondjuk vitára ennek ellenére esetleg alkalmasak.

- Az utolsó pedig, hogy a logouton már van egy 20 részes sorozatom és azt fogom szépen lassan ide bemásolgatni. Majd meglátjátok, szerintem érdekes.

 

Szóval egyelőre ezek a tervek, majd igyekszem minél aktívabban írni. Heti 1-2 bejegyzés szerintem esélyes. Nem hiszem hogy túl sok olvasóm lesz, de hátha szerzek néhány embernek pár jó percet.

Kér valaki egy kis szellemi aprósüteményt?

Szerző: Sidaries

Szólj hozzá!

Címkék: tervek

A bejegyzés trackback címe:

https://agyisuti.blog.hu/api/trackback/id/tr641188309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása