Ez az írás adta meg az ötletet arra, hogy én is megírjam a saját véleményemet a lemezről:

logout.hu/cikk/depeche_mode_sounds_of_the_universe/teljes.html

Az enyém mondjuk nem lesz ilyen hosszú, mert nem akarok ennyire belemenni. Aki részletes és minőségi kritikát akar, annak tényleg ajánlom a fent említett linket. Én csak aprósüteményi szempontból mondanám el a véleményemet.

Szerintem a lemez jó. Sokan írtak róla rossz kritikát, és sokan mondják, hogy nem elég egyediek a számok, nem jön át a régi-új analóg hangzás. Ez részben igaz is. Viszont szerintem pont ezért illik ide erre a blogra. Nagyon jó háttérzene és hangulatcsináló. Amikor végighallgatom, kétségtelen, hogy nem nagyon emlékszek belőle fogós részletekre, csak arra, hogy jó volt a ritmus, a dallamok és a hangulat.

A Wrong nagyon kitűnik az egész lemezből, szerintem igazi klasszikus, de magát a lemezt ez az egy szám nem tudja a legnagyobbak közé emelni. Ami szerintem a legjobb benne az a sorok közötti két hangos, enyhén disszonáns hang. Rá fogtok jönni, ha meghallgatjátok.

Ennek ellenére szerintem nagyon jó, ha azt várjuk tőle, amit adni tud. Tudjátok milyen? Olyan mint ez a süti és az eper rajta a Wrong.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://agyisuti.blog.hu/api/trackback/id/tr931208080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása